Dromen worden realiteit - Reisverslag uit Simpelveld, Nederland van Kevin Smeets - WaarBenJij.nu Dromen worden realiteit - Reisverslag uit Simpelveld, Nederland van Kevin Smeets - WaarBenJij.nu

Dromen worden realiteit

Blijf op de hoogte en volg Kevin

31 Januari 2013 | Nederland, Simpelveld

Langzaam is het dan zover...
Voordat er bij mij überhaupt het besef aanwezig is veranderen maanden in weken, weken in dagen en dagen in uren.
Het gaat allemaal zo snel dat het afscheid nemen nog niets eens voelt als afscheid nemen, maar als een weekendje erop uit. Echter zorgen de velen emotionele woorden ervoor dat je alsnog in de realiteit wordt gedrukt.

Afgelopen week zijn er velen dingen de revue gepasseerd die ervoor hebben gezorgd dat ik eventjes weg kon schakelen van de gedachten over mijn grote avontuur. Tentamens zijn afgerond, papierwerk is in orde, afscheid is er genomen van familie en vrienden, koffer is ingepakt en de tickets zijn geprint. Dit betekent dat mijn hoofdje steeds meer ruimte krijgt om na te denken over de reis.

Over enkele uren zal mijn grote reis dan ook beginnen. Gelukkig begin ik het avontuur niet alleen, maar Chris en Viola. Twee studenten van de opleiding PABO.
Samen gaan we een geweldig avontuur tegenmoet !

  • 01 Februari 2013 - 07:10

    Michel Van Loo:

    He Kevin,

    Ga maar lekker genieten van dit mooie avonuur :)

    Pas goed op jezelf en zorg dat de komende maanden een periode wordt welke voorgoed in jouw geheugen zal komen te staan als 'onvergetelijk mooi'.

    Ik blijf je avantuur volgen.......

    Tot over enkele maanden op de 'tatami' :)

    Veul plezeer, en groetjes out Mestreech!

  • 01 Februari 2013 - 07:32

    Felliej:

    Hey Kevinnn..

    Veel plezier op dit grote avontuur!
    Pas goed op jezelf.
    En geniet ervan!
    Het is even wat anders,
    een once in a lifetime experience.. Spannend.
    Kom heel terug he!
    En ik ga hier zeker regelmatig checken hoe het jou daar bevalt.
    Ik ga er vanuit dat je daar vele mooie, leuke ervaringen gaat meemaken.

    Tot snel!
    Groetjes uit Heerlen wahh :P

  • 01 Februari 2013 - 13:12

    Martijn:

    Hej kerel,

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je enorm gaat genieten van alle dingen die je gaat zien en meemaken, sommige dingen zullen mooi zijn, sommige spannend, en sommige dingen minder leuk.\
    Maar blijf ervan genieten.
    Voor je het weet is het alweer voorbij

  • 02 Februari 2013 - 00:43

    Martie En Tiny:

    Hoi Kevin,

    Veel plezier en geniet er vooral van.
    Zijn reuze benieuwd naar de verhalen, foto's en ervaringen die je/jullie gaan opdoen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 9329

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 10 Juni 2013

Back to basic

Landen bezocht: